Home zdrowie Bananowe omlety. Idealny posiłek po treningu [Przepis]

Bananowe omlety. Idealny posiłek po treningu [Przepis]

1 min read
0
0
842
omlet bananowy

Pyszny, wartościowy posiłek w 10 minut. Dziecinnie proste.

Postanowłem na swoim blogu od czasu do czasu zamieszczać przepisy na proste, wartościowe posiłki ze składników, które są praktycznie w każdym domu. W dzisiejszym wpisie coś na słodko; bananowe omlety, idealne na początek dnia lub jako posiłek potreningowy, bogaty w białko i węglowodany. Do wykonania w 5 minut, czas smażenia ok 5 minut.

Składniki:

  • 2 banany
  • 3 jajka
  • garść musli (opcjonalnie)
  • odrobina masła

Przygotowanie:

W misce rozdrabniamy widelcem 2 banany na jednolitą masę.

Do oddzielnego naczynia wbijamy 2 jajka i widelcem mieszamy na jednolity kolor.

Następnie mieszamy jajka z bananami, dosypujemy garść musli. Możemy dosypać również rodzynek, kakao. I dokładnie mieszamy

Rozgrzewamy na patelni trochę masła i wlewamy na nią nasze składniki (tak żeby warstawa na patelni nie była grubsza niż 5 mm.)

smażymy ok 4 minuty z pierwszej strony i 2 z drugiej sprawdzając, czy się nie przypala. Gotowe możemy polać miodem lub syropem klonowym.

Smacznego!

Pokaż więcej podobnych wpisów
Załaduj więcej facetwformie.pl
Load More In zdrowie

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przzeczytaj także

Suche, podrażnione oczy? Czas na porządne krople.

Z formą moich oczu od dłuższego czasu nie było najlepiej. 8 godzin pracy przy komputerze, …